T.C. GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
ALUCRA TURAN BULUTÇU MESLEK YÜKSEKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI MESLEKİ UYGULAMA TAKVİMİ |
| 25 Kasım – 3 Ocak |
|
Form_1_Mesleki_Uygulama_Basvuru_Formu doldurularak işyerine bırakılacak ve Form_2_isyeri_Mesleki_Uygulama_Sozlesmesi (Ücret alacaklar için) ile Form_3_İsyeri_Kabul_Formu iş yerinde 3’er nüsha halinde hazırlanıp kimlik fotokopisi ve 2 adet vesikalık resimle birlikteikisi mesleki uygulama danışmanına teslim edilecektir.1 |
| 4 Ocak – 10 Ocak |
|
İmzası tamamlanıp hazırlanan mesleki uygulama dosyalarına ait bilgiler bölüm başkanlarına mesleki uygulama danışmanları tarafından bildirilir. |
| 11 Ocak – 17 Ocak |
|
Mesleki uygulama danışmanları tarafından verilen bilgiler bölüm başkanlıkları tarafından liste halinde müdürlüğe iletilir. |
| 21 Ocak |
|
Yüksekokul Yönetim Kurulu’nda mesleki uygulama işlemleri için gelen listelerin görüşülmesi için son gün. |
| 31 Ocak |
|
İlgili kurumlara mesleki uygulama başlangıçlarının kabulüne dair resmi yazıların (Form_9_Mesleki_Uygulama_Kabul_Yazısı) yazılması için son gün. |
| 3 Şubat |
|
Bahar yarıyılı mesleki uygulamanın başlaması. |
| 28 Şubat – 4 Mart |
|
Mesleki uygulamadan ücret alan öğrencilerin için; şubat ayına ait Form_4_Puantaj_Cetveli, Form_5_Devlet_Katki_Payi_Onay_Formu ve ücret yatırıldığına dair banka dekontunun mesleki uygulama danışmanına gönderilmesi. |
| |
28 Mart – 4 Nisan
(Vize Haftası) |
|
Mesleki uygulamadan ücret alan öğrencilerin için; mart ayına ait Form_4_Puantaj_Cetveli, Form_5_Devlet_Katki_Payi_Onay_Formu, Form_6_isyeri_Degerlendirme_Formu, Form_7_Mesleki_Uygulama_Dosyasi_Vize ve ücret yatırıldığına dair banka dekontunun mesleki uygulama danışmanına gönderilmesi. |
| |
| 2 Mayıs – 6 Mayıs |
|
Mesleki uygulamadan ücret alan öğrencilerin için; nisan ayına ait Form_4_Puantaj_Cetveli, Form_5_Devlet_Katki_Payi_Onay_Formu ve ücret yatırıldığına dair banka dekontunun mesleki uygulama danışmanına gönderilmesi. |
| |
| 23 Mayıs |
|
Mesleki uygulamanın son günü. |
| 23 Mayıs – 4 Haziran |
|
Mesleki uygulamadan ücret alan öğrencilerin için; mayıs ayına ait Form_4_Puantaj_Cetveli, Form_5_Devlet_Katki_Payi_Onay_Formu, Form_6_isyeri_Degerlendirme_Formu, Form_8_Mesleki_Uygulama_Dosyasi_Final ve ücret yatırıldığına dair banka dekontunun mesleki uygulama danışmanına gönderilmesi.2 |
| |
| |
|
| Not: Mesleki uygulamayla ilgili evraklara okulumuz web sitesinden ulaşabilirsiniz. |
| 1Mesleki uygulama danışmanları tarafından onaylanan belgelerden 3 nüsha halinde düzenlenen Form_2_isyeri_Staj_Sozlesmesi’nin bir adedi işletmede, bir adedi öğrencinin kendisinde ve sonuncusu da mesleki uygulama danışmanında kalacaktır. Form_3_isyeri_Kabul_Formu’nun ise ikisi danışmanda kalıp biri işyerinde kalacaktır. |
| 2Mesleki uygulama bitiminden sonraya kalan bu evraklar öğrenci tarafından bizzat getirilip teslim edilecektir. |
| Formları indirmek için aşağıdaki form adlarına tıklayınız. |
Form_1_Mesleki_Uygulama_Basvuru_Formu
Form_2_isyeri_Mesleki_Uygulama_Sozlesmesi
Form_3_isyeri_Kabul_Formu
Form_4_Puantaj_Cetveli
Form_5_Devlet_Katki_Payi_Onay_Formu
|
Form_6_isyeri_Degerlendirme_Formu
Form_7_Mesleki_Uygulama_Dosyasi_Vize
Form_8_Mesleki_Uygulama_Dosyasi_Final
Form_9_Mesleki_Uygulama_Kabul_Yazısı |