2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Mesleki Uygulama Takvimi

14 Kasım 2024 Perşembe

T.C.  GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
ALUCRA TURAN BULUTÇU MESLEK YÜKSEKOKULU

2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI MESLEKİ UYGULAMA TAKVİMİ
25Kasım – 3 Ocak Form_1_Mesleki_Uygulama_Basvuru_Formu doldurularak işyerine bırakılacak ve Form_2_isyeri_Mesleki_Uygulama_Sozlesmesi (Ücret alacaklar için) ile Form_3_İsyeri_Kabul_Formu iş yerinde 3’er nüsha halinde hazırlanıp kimlik fotokopisi ve 2 adet vesikalık resimle birlikteikisi mesleki uygulama danışmanına teslim edilecektir.1
4Ocak–10 Ocak İmzası tamamlanıp hazırlanan mesleki uygulama dosyalarına ait bilgiler bölüm başkanlarına mesleki uygulama danışmanları tarafından bildirilir.
11 Ocak – 17 Ocak Mesleki uygulama danışmanları tarafından verilen bilgiler bölüm başkanlıkları tarafından liste halinde müdürlüğe iletilir.
21 Ocak Yüksekokul Yönetim Kurulu’nda mesleki uygulama işlemleri için gelen listelerin görüşülmesi için son gün.
31 Ocak İlgili kurumlara mesleki uygulama başlangıçlarının kabulüne dair resmi yazıların (Form_9_Mesleki_Uygulama_Kabul_Yazısı) yazılması için son gün.
3 Şubat Bahar yarıyılı mesleki uygulamanın başlaması.
28 Şubat – 7 Mart Mesleki uygulamadan ücret alan öğrencilerin için; şubat ayına ait Form_4_Puantaj_Cetveli, Form_5_Devlet_Katki_Payi_Onay_Formu ve ücret yatırıldığına dair banka dekontunun mesleki uygulama danışmanına gönderilmesi.
Mesleki uygulamadan ücret almayan öğrenciler;şubat ayına ait Form_4_Puantaj_Cetveli’nin mesleki uygulama danışmanına gönderilmesi.
28 Mart –7 Nisan
(Vize Haftası)
Mesleki uygulamadan ücret alan öğrencilerin için; mart ayına ait Form_4_Puantaj_Cetveli, Form_5_Devlet_Katki_Payi_Onay_Formu, Form_6_isyeri_Degerlendirme_Formu, Form_7_Mesleki_Uygulama_Dosyasi_Vize ve ücret yatırıldığına dair banka dekontunun mesleki uygulama danışmanına gönderilmesi.
Mesleki uygulamadan ücret almayan öğrenciler;mart ayına ait Form_4_Puantaj_Cetveli, Form_6_isyeri_Degerlendirme_Formu, Form_7_Mesleki_Uygulama_Dosyasi_Vize’nin mesleki uygulama danışmanına gönderilmesi.
2 Mayıs – 9Mayıs Mesleki uygulamadan ücret alan öğrencilerin için; nisan ayına ait Form_4_Puantaj_Cetveli, Form_5_Devlet_Katki_Payi_Onay_Formu ve ücret yatırıldığına dair banka dekontunun mesleki uygulama danışmanına gönderilmesi.
Mesleki uygulamadan ücret almayan öğrenciler;nisan ayına ait Form_4_Puantaj_Cetveli’nin mesleki uygulama danışmanına gönderilmesi.
23 Mayıs Mesleki uygulamanın son günü.
23Mayıs – 4Haziran Mesleki uygulamadan ücret alan öğrencilerin için; mayıs ayına ait Form_4_Puantaj_Cetveli, Form_5_Devlet_Katki_Payi_Onay_Formu, Form_6_isyeri_Degerlendirme_Formu, Form_8_Mesleki_Uygulama_Dosyasi_Final ve ücret yatırıldığına dair banka dekontunun mesleki uygulama danışmanına gönderilmesi.2
Mesleki uygulamadan ücret almayan öğrenciler; mayıs ayına ait Form_4_Puantaj_Cetveli, Form_6_isyeri_Degerlendirme_Formu, Form_8_Mesleki_Uygulama_Dosyasi_Final’in mesleki uygulama danışmanına gönderilmesi.2
Not: Mesleki uygulamayla ilgili evraklara okulumuz web sitesinden ulaşabilirsiniz.
1Mesleki uygulama danışmanları tarafından onaylanan belgelerden 3 nüsha halinde düzenlenen Form_2_isyeri_Staj_Sozlesmesi’nin bir adedi işletmede, bir adedi öğrencinin kendisinde ve sonuncusu da mesleki uygulama danışmanında kalacaktır. Form_3_isyeri_Kabul_Formu’nun ise ikisi danışmanda kalıp biri işyerinde kalacaktır.
2Mesleki uygulama bitiminden sonraya kalan bu evraklar öğrenci tarafından bizzat getirilip teslim edilecektir.
Formları indirmek için aşağıdaki form adlarına tıklayınız.
Form_1_Mesleki_Uygulama_Basvuru_Formu
Form_2_isyeri_Mesleki_Uygulama_Sozlesmesi
Form_3_isyeri_Kabul_Formu
Form_4_Puantaj_Cetveli
Form_5_Devlet_Katki_Payi_Onay_Formu
 
Form_6_isyeri_Degerlendirme_Formu
Form_7_Mesleki_Uygulama_Dosyasi_Vize
Form_8_Mesleki_Uygulama_Dosyasi_Final
Form_9_Mesleki_Uygulama_Kabul_Yazısı

Hızlı Erişim